Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΝΑΔΑ: ΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ; Ο ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΣ

26/06/2019         ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.net

Δεν είμαστε μόνο εμείς οι «φασίστες», «ρατσιστές»  και τα λοιπά, που δεν αποδεχόμαστε την… ελληνικότητα του Αντετοκούνμπο. Σε πείσμα όλων όσων τον θέλουν Έλληνα με το στανιό, ο πρόεδρος των πρωταθλητών Τορόντο Ράπτορς, Μασάι Ουζίρι, φρίκαρε με όσα ακούει περί του… Έλληνα μπασκετμπολίστα κι έγραψε στον λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Συγγνώμη, αλλά ο Γιάννης δεν είναι Έλληνας. Ο Γιάννης είναι Νιγηριανός».  Προκαλώντας βεβαίως ιερή οργή στους διάφορους δημοσιογραφίσκους της πεντάρας, που μίλησαν για… «προκλητική δήλωση»!!!  
Στους διάφορους δημοσιογραφίσκους και πολιτικάντηδες της κακιάς ώρας (από «αλήτη-προδότη-Σαμαρά» και χαζο-Κούλη μέχρι Τσίπρα και Κουτσούμπα…), που κάνουν πως δεν έχουν ακουστά αυτά που είχε πει προ ολίγων μηνών το ίδιο το… «Ελληνόπουλο» σε συνέντευξή του στον δημοσιογράφο Marc Spears, της αμερικάνικης αθλητικής ιστοσελίδας theundefeated.com, υπό τον τίτλο «Το Greek Freak θέλει να πάει πίσω στις νιγηριανές του ρίζες», όταν τους είχε τρίψει στη μούρη την αλήθεια, δηλαδή ότι είναι Νιγηριανός που έτυχε να γεννηθεί σε μια ξένη χώρα, στην περίπτωσή του στην Ελλάδα.

Τους θυμίζουμε αυτά που τάχα δεν έχουν ακουστά: «Προφανώς πολλοί δεν γνωρίζουν από πού κατάγομαι. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η μητέρα μου και ο πατέρας μου προέρχονται από την Ελλάδα, όμως όχι. Οι δύο γονείς μου είναι μαύροι. Και οι δύο γονείς μου κατάγονται από τη Νιγηρία. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι νιγηριανό… Γεννήθηκα στην Ελλάδα και πήγα στο σχολείο στην Ελλάδα. Αλλά στο τέλος της ημέρας, όταν πήγαινα σπίτι, δεν υπήρχε ελληνική κουλτούρα. Είναι μια γνήσια νιγηριανή κουλτούρα. Πρόκειται για πειθαρχία, αφορά τον σεβασμό των πρεσβυτέρων, την ύπαρξη ηθών».

Ερωτώμενος δε γιατί απέκτησε διαβατήριο Νιγηρίας, ο Αντετοκούνμπο που τον λένε… «Ελληνόπουλο»: «Είναι σημαντικό. Είναι μέρος του ποιος είμαι. Και οι δύο γονείς μου είναι Νιγηριανοί. Ήθελαν να το έχω. Ήθελα να το έχω, έτσι το πήρα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βλέπω και τους λέω ότι είμαι Αφρικανός. Δεν είμαι ο Greek Freak» 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.