Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Περί “άκρων”: Ακραίες ακρότητες αφρόνων

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019      http://www.xryshaygh.com

Σήμερον ες τούς τηλεοπτικούς καί ραδιοφωνικούς (διαλόγους) πό τούς (πολυμαθες) καί (πολυπράγμωνας) πολιτικούς καί δημοσιογράφους λέξις πού χρησιμοποιεται κατά κόρον εναι λέξις κρον, κρα καί εσαι κραος. Μέ ατό θέλουν νά ποδηλώσουν τι τό κρον τά κρα εναι παραλογισμός, ν ατοί δέν εναι κραοι, εναι ο μεσαοι καί ς κ τοτου εναι ο πεφωτισμένοι, εναι ο γνσται καί κάτοχοι το ρθο λόγου. Δηλ. τό νά χαίρουν κρας γείας ατοί δέν τό πιθυμον, διότι κατ΄ατούς δέν εναι φυσιολογικόν, λλά παθολογικόν. Καί ν κατασκευαστής τς οκίας των τούς λέγει τι δ ατός θά εναι κρογωνιαος λθος, ατοί δέν το λέγουν τι δέν θέλουν τόν κρογωνιαον λθον, διά νά μήν πέση οκοδομή τους ες τό κεφάλι τους. μφότεροι δέ, διά νά ποτιμήσουν νά προσβάλλουν καί νά πιρρύψουν μομφήν ες κάποιον το λέγουν, εσαι κροδεξιός. λλά παρά τατα ο μή κραοι, δηλ. ο μεσαοι, μέ κραίαν κρότητα δηλώνουν τι δέν πάρχει λίγον γκυος. δ μέ ατούς δέν χομεν κράτειαν ορων, λλά κράτειαν παραλογισμο. Τό νά εναι κάποιος φιλαλήθης εναι κραον, ν κατ΄ατούς, τό νά εσαι λίγον ψεύτης εναι φυσιολογικόν. Καί πράγματι δ΄ατούς τό ψέμα εναι φυσιολογικόν διότι εναι λοι ψεται, τό νά γαπς τούς γονες σου καί τά παιδιά σου καί νά νδιαφέρεσαι δ΄ατούς εναι κραον, ν τό νά δαπανς νυχθημερόν τόν χρόνον σου διατυμπανίζοντας τήν γάπην ες τούς λαθρομετανάστες καί χι ες τούς γονες σου καί τά παιδιά σου, εναι φυσιολογικόν, τό νά γαπς τήν Πατρίδα σου καί νά τήν πιθυμες καθαράν δ’ ατούς εναι παθολογικόν.

Πλάτων πό τήν «Πολιτείαν» μς λέγει: «Φαύλη ρα φαύλ συγγιγνομένη φαλα γενν μιμητική» <ΠΟΛΙΤΕΙΑ > ΠΛΑΤΩΝΟΣ 603. Δηλ. ταν φαυλότητα σμίξει μέ τήν φαυλότητα, Φαυλότητες θά γεννηθον. Καί πράγματι τοτο βιώνομεν. ταν Φαύλοι πολιτικοί, σμίξουν μέ Φαύλους δημοσιογράφους, Φαυλότητες γεννον. Ατή εναι ατία τς παρακμς. Καί πράγματι παντες μολογον τι ερισκόμεθα σέ παρακμή, ες τήν ποίαν ποδοπατονται τά θεμελιώδη ξιώματα το λόγου ντος πού λέγεται νθρωπος καί ατά εναι τά ϋλα γαθά, ς α θικαί ξίαι, τό θος, θική, τό δίκαιον, α ρεταί, τά δανικά, λευθερία, φιλοπατρία, ρωϊσμός, φιλομάθεια, διά τά ποία πρωτομάστορας εναι ΕΛΛΗΝ. παντες σήμερον μολογον τι διερχόμεθα παρακμήν. φείλομεν νά ρίσωμεν τί εναι παρακμή. ς παρακμήν δυνάμεθα νά ρίσωμεν, τήν διάβρωσιν το εναι, τήν ποσύνθεσιν το γώ, τήν πώλειαν γάπης διά τόν αυτόν μας. δ μς χουν δηγήσει ο φαύλοι, νά μήν γαπμεν τόν αυτόν μας καί νά γαπμεν τούς λαθρομετανάστες. Ατό τό ψυχοπαθολογικόν φαινόμενον ες τό ποον μς χουν κατευθύνει ο φαύλοι καί ο νθέλληνες, λέγεται σύνδρομον τς Στοχόλμης, τοτο σέ δηγε δέ ες τήν ατοκαταστροφήν. Τό σύνδρομον ατό ταχέως φείλομεν νά τό γκαταλείψωμεν.

πό τά <θικά Εδήμεια> το ριστοτέλους διαβάζομεν: «τι μν γάρ εσί τινες ετυχες ρμεν. φρονες γρ ντες κατορθοσι πολλά, ν ος τύχη κυρία» 1247α

Πολιτικοί καί δημοσιογράφοι ρχουν λόγω τύχης καί χι λόγω κανότητος, τύχη τους εναι ποτέλεσμα τς παρακμς πού διανύομεν. Κατασκεύασαν να πλέγμα διαπλοκς καί αθάνονται ετυχες, ο μέν δονίζονται καί πολαμβάνουν τήν ξουσίαν, ο δέ προερχόμενοι κυρίως πό τήν ριστεράν, μέ ριστεράν κουλτούραν καί ντιρατσισμόν, ο ποοι μως μς πωλούσαν τόν ντιρατσισμόν τους πανάκριβα, μέ μισθόν 40.000 ΕΥΡΩ τόν μνα δηλ, περίπου 1300 ΕΥΡΩ τήν μέρα, δηλ. 54 ΕΥΡΩ τήν ρα. ταν σύ ς ργαζόμενος παιρνες 1000 ΕΥΡΩ τόν μνα.

ριστοτέχνης τς σκέψεως ριστοτέλης πραγματεύεται τό μέσον, τήν μεσότητα καί τά κρα: « ...τ δ κρα κα λλήλοις κα τ μέσ ναντία. τ γρ μέσον κάτερον πρς κάτερον στίν, οον τ σον το μν λάττονος μεζον, το μείζονος δ λαττον»

                                                                                                       ΗΘΙΚΑ ΕΥΔΗΜΙΑ 1220b
 
...τά δέ κρα καί πρός λληλα λλά καί πρός τό μέσον εναι ντίθετα, διότι τό μέσον κατ΄ ναλογίαν εναι ντίθετον καστον πρός καστον ες ατά, τό δέ σον εναι μεγαλύτερον το μικρότερου λλά μικρότερον το μεγαλύτερου.

ριστοτέλης ες τά ργα του παραθέτει μίαν ποικηλίαν χαρακτήρων, θά ναφέρωμεν μίαν κατηγορίαν ξ ατν. Λέγει τι πάρχει ες τό να κρον δειλός ες τό λλον θρασύς καί ες τό μέσον εναι νδρεος. φο κάμει μίαν κτενήν νάλυσιν τν τριν ατν χαρακτήρων, μεταξύ τν λλων λέγει: «θρασύς μέν μήτε χρή φοβούμενος μήθ’τε μήθ’ς, δειλός δέ καί μή δε καί τ’ ο δε καί ς ο δε». Δηλ’ θρασύς δέν φοφται οτε διά κείνα πού πρέπει νά φοβται, οτε ταν πρέπει, οτε τό πς πρέπει. Δειλός δέ εναι κενος πού φοβεται κόμη καί δ’κείνα πού δέν πάρχει λόγος νά φοβται, καί ταν δέν πρέπει καί πως δέν πρέπει. «Δοκεῖ δ᾽ ὁ ἀνδρεῖος ἄφοβος εἶναι ὡς ἐπὶ τὸ πολύ, οὐ φοβεῖσθαι ἢ ἠρέμα καὶ μόλις καὶ ὀλιγάκις καὶ μεγάλα, ὑπομένει τὰ φοβερὰ σφόδρα. Δηλ. φαίνεται δέ ὡς ἐπί τό πλεῖστον ὁ ἀνδρεῖος νά εἶναι ἄφοβος, δέν φοβεῖται ἤ ἐάν φοβεῖται, φοβεῖται μέ ἡρεμίαν καί μόλις καί δ΄ὀλίγον ἀκόμι καί διά μεγάλους φόβους, ὑπομένει τά φοβερά καί τά βίαια. Δηλ. ἐδῶ ὁ Σταγειρίτης Φιλόσοφος ἀποδεικνύει ὅτι ὁ δειλός καί ὁ θρασύς εἶναι ἀναμεταξύ των εἶναι δύο ἀντίθετα ἄκρα, ἀλλά καί τό φερόμενον ὡς μέσον ἤ μεσότης εἶναι ἀντίθετον καί εἰς κάθε ἕνα ἀπό τά δύο ἄκρα.

Ἐπειδή δέ ὁ Ἀριστοτέλης κάμει χρήσιν τῆς λέξεως μέσον, μεσότης, φαίνεται νά ὑποδηλώνη ὅτι εἶναι ἡ μέση ὁδός ματαξύ δύο ἄκρων εἶναι ἡ πρωτιμοτέρα. Ἐπειδή δέ θά φαινόταν ὅτι ὁ Ἀριστοτέλης θά ἦτο ὑμνητής τῶν συμβιβασμῶν καί τῆς χρυσῆς μετριότητος, καί πρός ἀποφυγήν τοιαύτης παρεξηγήσεως ὅταν πραγματεύεται εἰς τά «ἠθικά Νικομάχεια» τήν ἀρετήν λέγει: «Ἔστιν ἄρα ἡ ἀρετὴ ἕξις προαιρετική, τὴν δ᾽ ἀρετὴν τὸ μέσον καὶ εὑρίσκειν καὶ αἱρεῖσθαι. διὸ κατὰ μὲν τὴν οὐσίαν καὶ τὸν λόγον τὸν τὸ τί ἦν εἶναι λέγοντα μεσότης ἐστὶν ἡ ἀρετή, κατὰ δὲ τὸ ἄριστον καὶ τὸ εὖ ἀκρότης». Δηλ. ἡ ἀρετή εἶναι μία ἔξις προαιρετική, πού ἐπιλέγεται ἐλεύθερα ἀπό ἕνα ἄτομο, ἡ δέ ἀρετή εὐρίσκει καί ἐπιλέγει τό μέσον. Δ΄αὐτό κατά μὲν τὴν οὐσίαν καὶ τὸν λόγον τό τί εἶναι ἀρετή, κατά τόν λέγοντα εἶναι μεσότης, ἀπό τῆς ἀπόψεως ὅμως τῆς ἀριστείας καί τῆς ὀρθῆς ἀκρότητος.

Οὔτως διά τά σημερινά δεδομένα ὑπάρχει ὁ ἄπατρις, ὁ εὐπατρίδης καί ὁ διεθνιστής. Ὁ εὐπατρίδης εἶναι αὐτός ποῦ ἀγαπᾶ τήν Πατρίδα του, δηλ. εἶναι ἡ ὀρθή ἀκρότης καί τό ἄριστον. Αὐτό, διά ἰδικούς των προσωπικούς λόγους ὡς εἶναι οἱ (πολυμαθεῖς) καί (πολυπράγμωνες) πολιτικοί καί δημοσιογράφοι, εἶναι παθολογικόν. Τό φυσιολογικόν τό παρουσιάζουν ὡς παθολογικόν. Τό δέ ἄριστον τῆς ἀγάπης πρός τήν Πατρίδα, εἶναι τό μέγιστον ἰδανικόν τῶν Ἑλλήνων, ὁ δέ μέγιστος σοφός ὅλων τῶν ἐποχῶν ὁ Σωκράτης, τό ἐγκωμιάζει μέ τόν καλλίτερον τρόπον: «Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερον ἔστιν ἡ πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρα καί παρά θεοῖς καί παρ’ ἀνθρώποις τοῖς ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ».

Δηλ. ὁ Σωκράτης λέγει αὐτό τό ὁποῖον σᾶς λέγω ἰσχύει διά τούς νοήμονες, διά τούς ἀνοήτους δέν ἰσχύει. Νά ὑπενθημήσωμεν ὅτι ὁ Σωκράτης δέν εἶναι μόνον ὁ πανμέγιστος τῶν φιλοσόφων, ἀλλά ὑπῆρξεν καί μεγάλος πολεμιστής, εἶχεν διακριθεῖ ὡς πολεμιστής εἰς τήν μάχην τῆς Ἀμφιπόλεως, τῆς Τανάγρας καί Ποτιδαίας, ἦτο δέ ἄριστος γνώστης τοῦ δυσκολοτάτου καί σκληροτάτου παγκρατίου, ἀπό τό ὁποῖον προῆλθον καί αἱ λεγόμεναι σημεριναί <πολεμικαί τέχναι>.

Μά καί ἕνας ἄλλος σοφός μας ὁ Ἰσοκράτης μᾶς λέγει: Ὁ Ἰσοκράτης πρός τιμήν τῆς 100τής Ὁλυμπιάδος γράφει τόν πανηγυρικόν του καί μεταξύ τῶν ἄλλων λέγει:
«ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ᾽ ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ᾽ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ᾽ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ᾽ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες».

Δηλ. «Εἰς αὐτήν τήν χώραν κατοικοῦμεν χωρίς νά ἐκδιώξωμεν ἄλλους, οὔτε ἦτο ἔρημος καί τήν καταλάβαμεν, οὔτε ἀπό πολλά ἔθνη ὡς μιγάδες ἐδῶ συγκεντρωθήκαμεν, ἀλλ΄ οὕτως καλῶς καί γνησίως ὑπάρχομεν, ὥστ΄ἐξ αὐτῆς ἀκριβῶς γεννηθήκαμεν, ταύτην κατέχοντες καθ΄ὅλον τόν χρόνον ἐξακολουθοῦμεν νά ζῶμεν, καθ΄ὅτι εἴμαστε αὐτόχθονες».

Οὔτως δυνάμεθα νά ὀρίσωμεν καί τό εἶναι Πατρίς (ἐκ τοῦ πατρός): εἶναι ἕνα σύνολον ἀνθρώπων, κατοικούντων εἰς μίαν ὁρισμένην Γεωγραφικήν περιοχήν, ἐχόντων τό ἴδιον παρελθόν καί τήν ἰδίαν ἱστορίαν, ὁμιλούντων τήν ἰδίαν γλώσσαν, συνδεομένων διά κοινῶν ἠθῶν καί ἐθίμων, ἐχόντων τάς ἰδίας προσδοκίας διά τό μέλλον, εἶναι ὁ τόπος πού ἐνεταφιάσθησαν οἱ πρόγονοι των. Τό δέ Ἔθνος ἀπό τό ἔθω, ἐθίζω, ἔθος, ἔθνος, ἦθος. Λεξικόν Δορμπαράκη. Δηλ. ὁ λαός πού ἔχει ἴδια ἤθη καί συνήθειες. Ἡ Πατρίς ἔχει Γεωγραφικόν προσδιορισμόν, ἐνῶ τό Ἔθνος δέν ἔχει, πού σημαίνει οἱ ἀπανταχοῦ εὐρισκόμενοι Ἕλληνες.

Τά ἀκροδεξιά κόμματα τῆς Εὐρώπης ἐκφράζουν τό ὑγιές καί τό φυσιολογικόν, καθ΄ὅτι ἡ Εὐρώπη προσδιορίζεται ἀπό τά σύνορα της, τόν Ἑλληνορωμαϊκόν της πολιτισμόν καί τόν Χριστιανισμόν της. Κάθε τί ἄλλον εἶναι ἄρρωστον.

Οἱ πολιτικοί καί δημοσιογράφοι αὐτοπροσδιορίζονται ὅτι εὐρίσκονται εἰς τό κατ’ αὐτούς λεγόμενον Συνταγματικόν τόξον, καί ἀπεφάσισαν ὅτι διά τάς προσεχεῖς ἐκλογάς καλόν εἶναι νά ἀποκλείσουν ἀπό τήν τηλεοπτικήν ἀντιπαράθεσιν τῶν ἀρχηγῶν τῶν πολιτικῶν κομμάτων, τόν ἀρχηγόν τοῦ τρίτου πολιτικοῦ κόμματος. Τοῦτο ἐστί ἀκρότης, τῆς ἄκρας ἀδικίας καί ἀφροσύνης. Σεβαστοί συνέλληνες πολεμήσατε τήν ἀδικίαν καί τήν ἐπιβολήν τοῦ ἀνορθολογισμοῦ καί τῆς φαυλότητος.

ΜΠΑΡΑΜΠΟΥΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΙΑΤΡΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Β! ΑΘΗΝΩΝ – ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.