Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ!

17/11/2019 | ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.net 

Σήμερα, λόγω της… ημέρας γιορτής των ψεύτικων ηρώων, ας θυμηθούμε τις υπερήφανες δηλώσεις ενός πραγματικού ΗΡΩΑ, που δόξασε την Ελλάδα στα πεδία των μαχών και πέθανε στα κάτεργα της –εξίσου ψεύτικης!- «δημοκρατίας» τους για τις ιδέες του. Του αείμνηστου στρατηγού Νικολάου Ντερτιλή!

«…Τους φτύνω και τους περιφρονώ. Τους έχω γραμμένους κάτω από τις μπότες μου τις παλαιές. Από το 1974, μέχρι σήμερα, το δήλωσα εγγράφως ότι όλες οι κυβερνήσεις που σχηματίστηκαν είναι παράνομες και δεν δέχομαι τις αποφάσεις τους. Χίλιες φορές περισσότερο θα έκανα ότι έκανα. Εγώ δεν είμαι οπαδός της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Καθόλου. Τα πολιτικά κόμματα τα θεωρώ καταστροφή της πατρίδας. Οι Έλληνες δεν διοικούνται με αυτές τις φαυλότητες. Τα κόμματα δεν έχουν άλλο σκοπό παρά πώς θα πάρει την καρέκλα ο ένας από τον άλλο. Τα άλλα δεν τους ενδιαφέρουνε. Κατάλαβες; Το Δημόσιο χρήμα. Εγώ να υποβάλλω χάρη; Καλύτερα να πεθάνω 151 φορές. Εγώ μένω στη φυλακή για μια τιμή. Εγώ τα σέβομαι τα γαλόνια μου…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.