Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Εθνικιστής ή πατριώτης (Β΄ μέρος)

Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2018 - 09:00http://www.xryshaygh.com

Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής είναι μια αυτοκρατορία της εποχής μας αλλά όλοι μας λένε ότι υποστηρίζει την δημοκρατία και σέβεται την ελευθερία των λαών. Όλοι συμβάλλουν στην παραίσθηση. 
Είναι επίσης ψέμα ότι ο Εθνικισμός  πιστεύει σε κλειστές ολιγαρχικές οικονομίες. Κάτι τέτοιο αποδίδεται επίσης στον Εθνικισμό, αλλά από ποιους; Από εκείνους που καταδικάζουν τις οικονομίες του πλανήτη στην ολιγαρχία των Ρότσιλδ;
Αναρωτιόμαστε ποια είναι η θέση, η ταυτότητα του Εθνικιστή; Ιδού λοιπόν από την Διακήρυξη των θέσεων του Κινήματός μας όπως είναι σε αυτήν την κεντρική ιστοσελίδα:
«Το χρήμα είναι αναγκαίο μέσο και όχι ρυθμιστικός παράγοντας της ζωής ή αυτοσκοπός. Απώτατος στόχος του Λαϊκού κράτους είναι η κλιμακωτή εξάλειψη της ψευτοαντικειμενικής αξίας του χρήματος και η ελεγχόμενη χρήση του σαν ανταλλακτικού μέσου.
Το κράτος πρέπει να ελέγχει την ατομική ιδιοκτησία ώστε αυτή να μην γίνεται επικίνδυνη για την επιβίωση του Λαού ή να μπορεί να τον χειραγωγήσει.
Η οικονομία να σχεδιάζεται ώστε να εξυπηρετεί την Εθνική πολιτική και να εξασφαλίζει το μέγιστο ποσοστό αυτάρκειας με απεξάρτηση από τις διεθνείς αγορές και έλεγχο κάθε πολυεθνικής».
Αυτές οι θέσεις της Χρυσής Αυγής, είναι οι ακραίες φανατικές θέσεις; Ή είναι τελικά είναι τα αυτονόητα κι απαραίτητα για την Πατρίδα;
Ακόμη η προπαγάνδα λέει ότι ο Εθνικισμός αρέσκεται σε αστυνομικό κράτος. Το λένε ποιοι αυτό; Εκείνοι που δημιούργησαν το αρχιπέλαγος των γκουλάγκς, εκείνοι που βάζουν φυλακή 90χρονες γιαγιάδες επειδή δεν πιστεύουν στο ολοκαύτωμα ή εκείνοι που σαπίζουν στο ξύλο γέρους, νέους, παιδιά επειδή κρατάνε την Ελληνική Σημαία και διαδηλώνουν υπέρ της Μακεδονίας; Όλα τα παραπάνω αποδίδονται στον Εθνικισμό. Αλλά όχι στον πατριωτισμό!
Γιατί άραγε; Γιατί το μεγάλο παράσιτο είναι πονηρό. Ξέρει να χρησιμοποιεί εναντίον μας και τις αδυναμίες αλλά και την δύναμή μας. Έτσι διαστρεβλώνοντας την ουσία του πατριωτισμού, χρησιμοποιεί τον όρο ως πολιορκητικό κριό.
Στις αρχές του 20ου αιώνα η λέξη Πατρίδα ήταν ταυτόσημη με την Εθνική υπόσταση. Πρακτικά ταυτόσημη. Τα κράτη τότε ήσαν κατοικημένα σχεδόν αμιγώς από τα κυρίαρχα Έθνη. Έτσι μιλώντας για πατριωτικές αρχές, δηλαδή για προστασία και φροντίδα της Πατρίδας, μιλούσαν ουσιαστικά και για την προστασία του Έθνους.
Ο Πατριωτισμός έχει γεωγραφικό προσδιορισμό και στον βαθμό που ολόκληρο το Έθνος κατοικεί μέσα στα σύνορα του κράτους, τότε σε πρακτικό επίπεδο υπάρχει ταύτιση. Αυτή όμως είναι μια γενίκευση, από εκείνες που αρέσουν πολύ στην προπαγάνδα του εχθρού.
Ας μιλήσουμε με παραδείγματα. Στις αρχές του 20ου αιώνα λοιπόν: Π.χ. Το Ιταλικό Έθνος κατοικούσε κυρίως εντός του Ιταλικού κράτους.
Το Ελληνικό όμως; Η Μικρασιατική Εκστρατεία ήθελε να απελευθερώσει τους Έλληνες της Ιωνίας, αλλά ταυτόχρονα και την Ελληνική γη της Ιωνίας. Άρα αν κάποιος δήλωνε Πατριώτης κι όχι Εθνικιστής το 1919 και εν μέσω πολεμικής εκστρατείας, τι ακριβώς θα εννοούσε; Τι θα δήλωνε τελικά; Βλέπετε πως όταν μιλάμε συγκεκριμένα κι όχι γενικευμένα, αποκαλύπτεται το ψέμα της προπαγάνδας και η αλήθεια του Εθνικισμού.
Την αλήθεια όμως του Εθνικισμού, την καταδεικνύουν πολλά, που θα αναφερθούν στη συνέχεια. Ένα από τα βασικότερα, είναι η έμφυτη προδιάθεση κάθε ανθρώπου να προστατεύσει το σπίτι, το βιος, την οικογένεια και την Πίστη του. Τα Ιερά και Όσια δηλαδή. Αυτή είναι μια εσωτερική ανάγκη, που λειτουργεί σε κάθε άνθρωπο και είναι ουσιαστικά η εξωτερίκευση της «εθνικιστικής φωνής» του καθενός.
Αυτή την έμφυτη προδιάθεση, ο Σιωνισμός, φρονεί ορθά, ότι δεν μπορεί να την ξεριζώσει. Και έτσι προσπαθεί να την καπελώσει. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, ότι κάθε κομμουνιστική ιδεολογία έχει κάνει έκκληση στην «πατριωτική» φωνή του Λαού. Και κάθε διεθνιστική - οικουμενιστική καπιταλιστική ιδεολογία μιλάει για πατρίδες λαών αλλά όχι Έθνη.
  • Οι σοβιετικοί προσπαθώντας να ενισχύσουν την διάθεση αντίστασης στον γερμανικό στρατό, είχαν ονομάσει τον πόλεμο «Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο».
  • Το σύνθημα του Φιντέλ Κάστρο ήταν «Patria o Muerte». Δηλαδή Πατρίδα ή Θάνατος.
Γιατί λοιπόν υπάρχει τόση ανοχή στον Πατριωτισμό και τόσο μίσος για τον Εθνικισμό;
Μα γιατί ο Πατριωτισμός είναι μια αυξομειούμενη σε ένταση φυσιολογική κατάσταση. Ενώ ο Εθνικισμός μια ολοκληρωμένη ιδεολογία και κοσμοθεώρηση. Είναι «ζειν» άρα είναι «δραν» !
Ως «κατάσταση» ο Πατριωτισμός δεν είναι κατ’ ανάγκην αντίθετος με το κρατούν πολιτικό σύστημα. Οπότε ο αστικός πατριωτισμός μπορεί να αποτελέσει την κερκόπορτα, για τα τείχη προστασίας του Έθνους, που αποτελεί ο Εθνικισμός, χαρίζοντας απλόχερα, αβίαστα και ανερυθρίαστα ιθαγένειες και  εθνικότητες
Αυτή την πτυχή του πατριωτισμού εγκολπώνεται ο κομμουνισμός και ο διεθνιστικός - οικουμενιστικός καπιταλισμός και προσπαθεί έτσι να αγκυλώνει τα έμφυτα πατριωτικά – εθνικιστικά αντανακλαστικά του καθενός μας.
Ας δούμε τώρα, ποιοι αποτελούν στον εσωτερικό μας πολιτικό χάρτη, τους Αριστερούς, τους Καπιταλιστές και τους Πατριώτες. Τους Αριστερούς, εύκολα τους αναγνωρίζουμε. Είναι όλοι εκείνοι, που συνεχώς μιλούν υπέρ των οικονομικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, αλλά ποτέ δεν έκαναν ή κάνουν (μια που σήμερα κυβερνούν) κάτι υπέρ  των εργαζομένων!
Είναι αυτοί που μιλούν αλλά και πράττουν εναντίον της Εθνικής υποστάσεως του Κράτους μας, εναντίον της αυτοδυναμίας και αυτοκυριαρχίας της Ελλάδος. Και το πράττουν με κάθε τρόπο, από ένοπλα εγκλήματα έως προσεκτική προπαγάνδα.
Οι αστοί - καπιταλιστές, είναι ένας ευρύτερος χώρος, αποτελείται από τα λεγόμενα «δεξιά» κόμματα, που άλλοτε εμφανίζονται ως πατριωτικά, άλλοτε ως κεντρώα, άλλοτε ως φιλελεύθερα κι άλλοτε ως μίξη των παραπάνω. Όλα χρησιμοποιούν τον καμβά του αστικού πατριωτισμού αλλά ως ουσία έχουν μόνο την υποταγή στο διεθνές κεφάλαιο.
Η Ν.Δ. κυριαρχεί σε αυτό τον πολιτικό τομέα, είτε τα τελευταία σαράντα χρόνια είτε και παλαιότερα με άλλα ονόματα.  Ο νεοφιλελευθερισμός, τον οποίο εκφράζει σήμερα, η Νέα Δημοκρατία, από την ίδια την φύση του είναι αντίπαλος της Ιδέας του Έθνους, της Παραδόσεως, της Ιστορίας!
Και όμως, η Ν.Δ. ταυτόχρονα, αυτοπροσδιορίζεται ως πατριωτική. Και το κυριότερο: πολλοί ψηφοφόροι της, ανοήτως την θεωρούν πατριωτική !
Κάνοντας λοιπόν μιαν ανασκόπηση της πολιτείας της Ν.Δ. μπορούμε να καταδείξουμε έμπρακτα την πολιτική απάτη αυτού του πατριωτισμού: Εμείς οι Εθνικιστές ψέγουμε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, γιατί είπε το «η Κύπρος κείται μακράν». Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι ο Καραμανλής προωθήθηκε στην πολιτική σκηνή της χώρας ακριβώς επειδή είχε αυτή την άποψη από τα νεαρά του χρόνια;
Ο Καραμανλής εκλεγμένος αρχικά με το Λαϊκό Κόμμα κατόπιν προσχώρησε στον Εθνικό Συναγερμό του Παπάγου. Ανέλαβε υπουργεία αλλά δεν ήταν ακόμη υψηλού βεληνεκούς πολιτικός, όπως ήταν οι δύο αντιπρόεδροι της κυβερνήσεως Στεφανόπουλος και Κανελλόπουλος. Η κυβέρνηση Παπάγου είχε προσπαθήσει να λύσει το Κυπριακό σε διμερή βάση με τους Βρετανούς κι όταν απέτυχε πήγε το θέμα στον ΟΗΕ. Ο Καραμανλής τον Σεπτέμβριο του 1955 είχε επικρίνει την ίδια του την κυβέρνηση για την Κυπριακή της πολιτική και  πίστευε πως: «έπρεπε να αρκεστούν για ένα απροσδιόριστο διάστημα σε καθεστώς ευρείας αυτοκυβέρνησης της Κύπρου υπό βρετανική κυριαρχία». Ένα μήνα αργότερα όταν πέθανε ο Παπάγος, ο Βασιλιάς έδωσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης όχι σε κάποιον από τους δυο αντιπροέδρους που στήριζαν την λύση του Κυπριακού αλλά στον Καραμανλή., που στήριζε την υποτέλεια της Κύπρου.
Η Ν.Δ. του Καραμανλή το 1974 παραμένοντας σταθερή σε αυτές της απόψεις, ας δούμε τι έκανε:
1.     Εφήρμοσε την πολιτική «η Κύπρος κείται μακράν»
2.     Έβαλε στη φυλακή τους Απριλιανούς (αλλά μόνο βέβαια, αφού ο Παπαδόπουλος δήλωσε ότι θα κατέβει στις εκλογές)
3.     Νομιμοποίησε το ΚΚΕ και  μετέτρεψε τους συμμορίτες «καπεταναίους» σε ….βουλευτές του Κοινοβουλίου.
4.     Κατήργησε τον χαρακτηρισμό «συμμοριτοπόλεμος» και τον αντικατέστησε με τον χαρακτηρισμό «εμφύλιος». Και γενικότερα προώθησε την αποδοχή των κομμουνιστών στην ελληνική κοινωνία.
5.     Συγκυβέρνησε με το ΚΚΕ. Την εποχή που το Σοβιετικό μπλοκ παγκοσμίως κατέρρεε, η Ν.Δ. έβαλε τους κομμουνιστές στην κυβέρνηση δίνοντάς τους τεράστιο φιλί ζωής, που εν τέλει διέσωσε το κόμμα από διάλυση, με την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης.
6.     Είναι υπεύθυνη για την εθνική τραγωδία της ονομασίας των Σκοπίων, Μακεδονία, αφού με τους χειρισμούς των Μητσοτάκη και Σαμαρά, αναζωπύρωσε το θέμα που υπέβοσκε από την εποχή Τίτο δίνοντας την ονομασία FYROM ως προθάλαμο για την σημερινή προδοτική συμφωνία των Πρεσπών
7.     Είναι υπεύθυνη για το άνοιγμα των συνόρων με την Αλβανία και όλες τις τραυματικές συνέπειες για την οικονομία και την κοινωνία.
8.     Δεν πρέπει να ξεχνάμε βεβαίως ότι ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Αβραμόπουλος, είναι ο επίτροπος (δηλαδή υπουργός) της ΕΕ που είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της ισλαμοποίησης της Ελλάδος αλλά και της ΕΕ γενικότερα.
9.     Αποδέχεται λοιπόν, την λαθροεισβολή από αλλόθρησκους και αλλόφυλους της χώρας μας.
10. Αφού πέρασε 10ετίες πολώνοντας την πολιτική σκηνή στην μάχη του δικομματισμού   Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ, τελικά συγκυβέρνησε με το ΠΑΣΟΚ (!) με την κατάπτυστη μνημονιακή κυβέρνηση Σαμαρά Βενιζέλου.
11. Έκανε την δίωξη εναντίον της Χρυσής Αυγής, φυλακίζοντας την ηγεσία και τους συναγωνιστές μας, μόνο και μόνο για να μην ανέβουν τα ποσοστά των Εθνικιστών στην χώρα.
12. Ψήφισε υπέρ της δημιουργίας τζαμιού στην Αθήνα.
13. Δηλώνει ότι σέβεται την ιστορία της Αριστεράς. Δηλαδή δηλώνει ότι σέβεται τις πράξεις δολοφονίας χιλιάδων Ελλήνων από στις συμμορίες των μπολσεβίκων.
Σημειώστε εδώ ότι αυτά είναι οι πράξεις, ενός «πατριωτικού» κόμματος. Είναι όμως αυτά …. φιλοπατρία; Δηλαδή οι πράξεις ενός αντιπατριωτικού κόμματος τι θα ήταν τότε;
Σημειώστε επίσης, ότι όλοι («στρατάρχες και πολέμαρχοι και ζητωπατριώτες») όσοι πιάνουν τα μικρόφωνα στις συγκεντρώσεις για την Μακεδονία ή ιδρύουν κόμματα φωνάζοντας «είμαστε πατριώτες και όχι εθνικιστές» όλοι αυτοί προέρχονται από τον χώρο, από την παράταξη της Ν.Δ. Οι «πατριώτες» είναι πολέμιοι   ‘’της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης’’. Η ελεγχόμενη δηλαδή λαθρομετανάστευση είναι άλλο πράγμα…. καλό. Θα μπορούσε συνεπώς  να γίνει και αποδεκτή υπό συνθήκες …Αυτοί είναι λοιπόν, οι κάθε λογής πατριδοκάπηλοι, ερπετά κι ασπάλακες που ροκανίζουν αργά και μεθοδικά το γιγαντόκορμο  και ζείδωρο Εθνικό δένδρο.
H αλήθεια είναι πάντα αυταπόδεικτη. Δεν χρειάζεται σκαλωσιές επιχειρημάτων για να την στηρίζουν. Δεν χρειάζεται κανάλια, τηλεοράσεις ραδιόφωνα και εφημερίδες για να την δημιουργούν. Αυτά τα έχουν ανάγκη τα ψέματα.
Αναρωτιόμαστε γιατί όχι απλά πατριώτης; Ποια είναι η θέση, η ταυτότητα του Εθνικιστή; Διαβάστε λοιπόν από την Διακήρυξη των θέσεων του Κινήματός μας όπως είναι στην κεντρική ιστοσελίδα:
Είμαι Εθνικιστής γιατί «Πιστεύω πως σημασία έχει η κοινωνία, το σύνολο, η κοινότητα του Λαού κι όχι το άτομο. Το άτομο γίνεται πρόσωπο κι’ αποκτά μορφή, διαμορφώνει “Εγώ” μέσα στο “Εμείς” του συνόλου. Πρόσωπο μπορεί να είναι μόνο ένα άτομο που ολοκληρώνεται από την κοινωνικοποίησή του, μέσα από την ικανότητα, ως αρμονική σύνθεση των κοινωνικών και ατομικών αξιών. Αυτός ο ανώτερος τύπος ανθρώπου είναι το νέο είδος ανθρώπου που επιδιώκει να πραγματώσει ο Εθνικισμός»
Αυτό το ιδανικό του «Νέου Έλληνα Ανθρώπου», που όμως είναι ταυτόχρονα αρχέγονος, Ολύμπιος και Λαμπερός, αυτό έχει εμπνεύσει και τον μεγάλο μας ποιητή Άγγελο Σικελιανό, ο οποίος σε γράμμα του στον μεγάλο διδάσκαλο του  Έθνους Ίωνα Δραγούμη γράφει «Είμαι τετρακάθαρα Εθνικιστής !»
Ο πολύς Σικελιανός  γράφει επίσης τους παρακάτω στίχους συμπυκνώνοντας την Εθνική Ιδέα:
«Σιμώνει νέος Λόγος π᾿ λα θ τ βάψ,
στ
νέα του φλόγα. νο κα σμα. τόφιο τσάλι...
γ μας ρκετ λιπάστηκε π σάρκα νθρώπου...
Α
ριο ν βγε καθένας μας μ δώδεκα ζευγάρια βόδια
τ
γ ατ ν ργώσει τν αματοποτισμενη...
Ν
᾿ νθίση δάφνη πάνω της κα δέντρο ζως ν γένη,
κα
μπελός μας ν πλωθε ς τ πέρατα τς οκουμένης...»

Η αλήθεια, είναι αυταπόδεικτη. Αρκεί να θέλει κάποιος να την δει. Να μην εθελοτυφλεί. Να μην είναι απαθής και «σκλαβόμυαλος». Να μην είναι ραγιάς και προσκυνημένος στους ξένους αφέντες !
Η Φυλή βιολογικό υπόβαθρο του Λαού είναι το νήμα, η Πατρίδα είναι ο αργαλειός και το Έθνος είναι ο υφαντής του πολιτισμού. Η Λαϊκή Κοινότητα, ο πολιτισμός της και οι πνευματικές αξίες της είναι ο πυρήνας του Εθνικισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.