Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Έζρα Πάουντ: 5 Ποιήματα + 3 Αφορισμοί


Και οι μέρες δε γεμίζουν αρκετά
Και οι μέρες δε γεμίζουν αρκετά
Και οι νύχτες δε γεμίζουν αρκετά
Και η ζωή γλιστράει σαν αρουραίος
Χωρίς καν να κουνάει το γρασίδι.


Σ’ ένα σταθμό του μετρό
Τ’ όραμα εκείνων των προσώπων μες στο πλήθος:
Πέταλα σε υγρό, μαύρο κλωνάρι.

ALBA
Τόσο δροσερή όσο τα ωχρά, νωπά φύλλα
του άγριου κρίνου,
Ξάπλωσε κοντά μου την αυγή.

Σε Κροίσο
Ποιος είμαι εγώ για να σε καταδικάσω
ω Κροίσε,
Εγώ που είμαι τόσο πολύ πικραμένος
από τη φτώχεια
όσο κι εσύ από τ’ άχρηστα πλούτη;

ΕΠΙΤΑΦΙΑ
Φου Άι
Ο Φου Άι που αγάπησε το ψηλό σύννεφο,
το λόφο,
Πέθανε, αλίμονο, απ’ τ’ αλκοόλ.
Λι Πο
Κι ο Λι Πο , επίσης, μεθυσμένος πέθανε,
Ζητούσε ν’ αγκαλιάσει ένα φεγγάρι
μέσα στο Κίτρινο Ποτάμι.


Όποιος δεν είναι διατεθειμένος να θυσιαστεί για τις Ιδέες του, είτε οι Ιδέες του δεν αξίζουν, είτε δεν αξίζει ο ίδιος.

Σκλάβος είναι αυτός που περιμένει να έρθει κάποιος να τον ελευθερώσει.

Αν κάποιος μάθει καλά Ελληνικά, μπορεί να βρει σχεδόν ολόκληρη την ποίηση στον Όμηρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.