Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

Άθλιο σόου Άδωνι με το «καλάθι του νοικοκυριού»!

 

Περατζάδα της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης (με συνοδεία τις τηλεοπτικές κάμερες) σε σούπερ μάρκετ όπου βρήκαν χαμηλές τιμές

Πρεμιέρα χθες για το περιβόητο «καλάθι του νοικοκυριού», με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων να στήνει ένα επικοινωνιακό σόου για να πείσει τους καταναλωτές ότι θα δουν σημαντική διαφορά στην τσέπη τους.

Οι πολίτες, πάντως, κρατούν… μικρό καλάθι, αναμένοντας τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του μέτρου, χωρίς, βέβαια, να ξεχειλίζουν από αισιοδοξία για την επίπτωση που θα έχει στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Σίγουρα απογοητεύτηκαν όσοι ανέμεναν μειωμένες τιμές στα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», καθώς δεν είχαν αντιληφθεί τη φιλοσοφία της παρέμβασης, η οποία θέλει τα σούπερ μάρκετ να διατηρούν στα επιλεγμένα προϊόντα σταθερή την τιμή τους και να μην περνούν τις συνεχείς ανατιμήσεις λόγω πληθωρισμού. Χθες το πρωί 12 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ένα on-line σούπερ μάρκετ ανάρτησαν στο e-katanalotis τις λίστες με τα προϊόντα και τις τιμές τους, με αρκετές αλυσίδες να συμπεριλαμβάνουν στο καλάθι τους περισσότερα από 51 προϊόντα, σε μια προσπάθεια να προσφέρουν μεγαλύτερη ποικιλία στους καταναλωτές και να καλύψουν τις ανάγκες περισσότερων αγοραστών. Αναλύοντας τη λίστα που έχει αναρτηθεί στην ειδική πλατφόρμα, προκύπτει το συμπέρασμα ότι στις περισσότερες αλυσίδες η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, δηλαδή εκείνα που παράγονται για λογαριασμό των σούπερ μάρκετ και φέρουν το εμπορικό σήμα που ανήκει στην αλυσίδα. Υπάρχουν και κάποιες αλυσίδες που επιχείρησαν να διατηρήσουν μια ισορροπία μεταξύ επώνυμων προϊόντων και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καμία όμως δεν είχε στο καλάθι της μόνο επώνυμα προϊόντα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.