17/05/2024
Παναγιώτης Λιάκος
Τώρα, λίγο πριν από το καλοκαίρι και τις εξορμήσεις των Ελλήνων στη θάλασσα, κάνει διαδικτυακή καμπάνια και μέσω facebook η πολυεθνική αθλητικών ειδών Nike.
Και απ’ όλα τα είδη της ποιο νομίζετε ότι επέλεξε η εταιρία για να μοστράρει στο ελληνικό κοινό; Αυτό το παράξενο ένδυμα θαλάσσης που βλέπετε στη φωτογραφία. Είναι γνωστό ως «μπουρκίνι». Πρόκειται για σύνθετη λέξη που προέρχεται από την μπούρκα και το μπικίνι. Δηλαδή, μαγιό με φερετζέ. Αυτό διαφημίζει η Nike στην Ελλάδα.
Μας έχει πάρει χαμπάρι πού… βαδίζουμε, δυστυχώς, και απευθύνεται στο κοινό που θεωρεί ότι σύντομα θα αποτελεί την πλειονότητα. Το 1821 ξεσηκωθήκαμε για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία, και το 2024 παραδίδουμε τα κλειδιά της χώρας σε κάθε περαστικό και του δίνουμε κι επιδοματάκι από το υστέρημα των γηγενών κορόιδων, που φορολογούνται αγρίως και ξενιτεύονται για το μεροκάματο.
Και γενικότερα, κατά Ισλάμ μεριά πάει το πράγμα στις πάλαι ποτέ δυτικές χώρες. Αυτό φαίνεται από την καθημερινή εμπειρία, τις βόλτες στα κέντρα των μεγαλουπόλεων, τα αποτελέσματα τοπικών και εθνικών εκλογών, τα ΜΜΕ και τον χώρο του εμπορίου και της διαφήμισης.
Ακόμα και στις λεωφόρους πόλεων όπως το Λονδίνο και το Παρίσι μπορεί να δει κάποιος λεφούσια μουσουλμάνων να έχουν καταλάβει το οδόστρωμα και να προσεύχονται. Το ζήτημα δεν είναι η προσευχή, αλλά η επίδειξη δύναμης. Όποιος κυριαρχεί κάπου ή τείνει να κυριαρχήσει το δείχνει. Κι όποτε θεωρεί ότι πρέπει, δεν το δείχνει απλώς, αλλά το επιδεικνύει.
Εκεί που υπήρχε ένα κυρίαρχο πολιτισμικό «χρώμα», ήρθαν στα πράγματα άνθρωποι που μίλησαν για «πολυχρωμία», «πολυπολιτισμικότητα», «ανοχή» και άλλα ηχηρά παρόμοια. Και έπεισαν τους πολλούς να δώσουν αρκετά από τα δικαιώματά τους στους (αρχικά λίγους κι έπειτα περισσότερους) επήλυδες.
Οι πολλοί λιγόστεψαν λόγω υπογεννητικότητας, κι όσο λιγοστεύουν τόσο αυξάνεται η ισχύς των απρόσκλητων επισκεπτών. Οι εθελούσιες παραχωρήσεις και υποχωρήσεις της φθίνουσας πλειονότητας αυξάνονται και λαμβάνουν τη μορφή και την ισχύ νόμου.
Γι’ αυτό, γυναίκες και άνδρες ψηφοφόροι, κάντε τα κουμάντα σας και στις ευρωεκλογές και στην καθημερινότητά σας. Δεν απέχουμε πολύ από την ημέρα που θα μας πουλάνε σκλάβους σε… Μπαρμπαριά και Τούνεσι.
Κεντρική φωτογραφία: 16/11/2010. Μουσουλμάνοι προσεύχονται ομαδικά στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη λεωφόρο Πανεπιστημίου. Στην ένθετη:Το μπουρκίνι που διαφημίζει στο ελληνικό κοινό η Nike.
ΠΗΓΗ: www.newsbreak.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.