Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Ήταν αναμενόμενο! Συγνώμη από τον εβραϊκό λαό ζήτησε ο Θάνος Πλεύρης

02/09/2021

Ήταν αναμενόμενο, κι έγινε πράξη! Συγνώμη από τον εβραϊκό λαό ζήτησε ο νέος υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, για μια αγόρευση που είχε κάνει σε δικαστήριο προ… 12ετίας, την εποχή που το’ παιζε «ακροδεξιός» κι «αντισημίτης», για να ψαρέψει στο πατριωτικό ακροατήριο.

Η συγνώμη του Πλεύρη ήρθε μετά από τις συγνώμες των Βορίδη και Γεωργιάδη, που δόθηκαν όταν οι λεγάμενοι είχαν υπουργοποιηθεί για πρώτη φορά. Κι έγινε μετά από απαίτηση του ΚΙΣ, όχι βέβαια γιατί έχουν οι σιωνιστές την παραμικρή αμφιβολία για το τι εστί Πλεύρης, αλλά για λόγους… γοήτρου.

Ιδού η πλήρης δήλωση μετανοίας του Πλεύρη: 

«Ο σεβασμός μου στα θύματα του Ολοκαυτώματος των Εβραίων είναι απόλυτος και είμαι αντίθετος σε κάθε μορφή αντισημιτισμού. Το έχω δείξει σε πολλές δημόσιες τοποθετήσεις μου με τρόπο που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Οι ενστάσεις του ΚΙΣ στο πρόσωπό μου λόγω της αγόρευσής μου ως δικηγόρου υπεράσπισης του πατέρα μου, με τον οποίο διαφωνώ πλήρως, είναι κατανοητές.

Ουδέποτε, πάντως, θέλησα να προσβάλω τον εβραϊκό λαό και ζητώ συγγνώμη εάν το έπραξα. Είμαι βέβαιος ότι με τη δράση μου ως υπουργός Υγείας θα άρω και την παραμικρή επιφύλαξη σε όσους αμφισβητούν τον σεβασμό μου στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων και θα διαπιστώσουν ότι σε καμία περίπτωση δεν διέπομαι από αντισημιτικά αισθήματα».

Άξιος, άξιος της εμπιστοσύνης του Κούλη Μητσοτάκη και των αφεντικών του, των σιωνιστών! Όσο για τα κορόιδα που κάποτε τον είχαν πιστέψει, ας… πρόσεχαν!

ΠΗΓΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.