Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΟΥΑΟΥ! ΤΟ ΤΖΕΙΣΟΝ-ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΟΓΔΑΝΟ ΠΑΡΑΝΥΦΑΚΙ! 

04/07/2020

Θέμα χρόνου είναι η νομοθετική καθιέρωση του γάμου των ομοφύλων από την παρδαλή κυβέρνηση Μητσοτάκη! Κι οι ενδείξεις γι’ αυτό είναι πλέον πάρα πολλές… Η συνέντευξη του επικεφαλής του γραφείου Οικονομικών του Μητσοτάκη, στην οποία αποκάλυψε πως είναι παντρεμένος με… άντρα και πως τον έχει γνωρίσει ο Κούλης, το άρθρο του δήθεν «υπερεθνικόφρονος», «ακροδεξιού», «γραμμομάχου» κ.τ.λ. Μπογδάνου στην «Καθημερινή», η συνέντευξη του προέδρου της βουλής Τασούλα, στην οποία δήλωσε πως το αίτημα έχει ωριμάσει στην κοινωνία...
Και σ’ όλα αυτά, έρχεται να προστεθεί και μία επιστολή του διαβόητου-ης Τζέισον-Αντιγόνης προς τον παρδαλό πρωθυπουργό, με την οποία του ζητάει την άδεια να… παντρευτεί, καθότι «Έχω την ευτυχία να έχω βρει τον άνθρωπο που θέλω να μοιραστώ την ζωή μου μαζί του, να τον παντρευτώ, και να δημιουργήσουμε οικογένεια, να μεγαλώσουμε παιδιά».
Βέβαια, επιστολή στον πρωθυπουργό μπορεί να γράψει ο καθένας και να μην πάρει απάντηση ποτέ, αλλά στην περίπτωση αυτή τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά… Όπως, λοιπόν, καυχιέται το Τζέισον-Αντιγόνη, για την εν λόγω επιστολή υπήρξε συνεννόηση και ενθουσιώδης ανταπόκριση από τους συνεργάτες του Κούλη, οι οποίοι τον… επαίνεσαν κιόλας για τη δράση του και τον διαβεβαίωσαν ότι το αίτημά του εξετάζεται σοβαρά. Ιδού τι λέει: 

«Αρχικά κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο του Μεγάρου Μαξίμου για να ενημερώσω για την πρωτοβουλία μου να στείλω ανοιχτή δημόσια επιστολή στον Πρωθυπουργό της χώρας.
Στην άλλη γραμμή η εξυπηρετικότατη υπάλληλος με αναγνώρισε, με χαιρέτησε με ενθουσιασμό, σημείωσε το όνομά μου και μου έδωσε την ηλεκτρονική διεύθυνση του κυρίου Μητσοτάκη. Σε λιγότερο από δύο ώρες βρέθηκα να επικοινωνώ με στέλεχος του γραφείου του κυρίου Μητσοτάκη. Δέχθηκα έπαινο για την πρωτοβουλία, το σύνολο της ακτιβιστικής μου δράσης, αλλά και διαβεβαίωση ότι το γράμμα έχει ήδη φτάσει στον Πρωθυπουργό και μελετάται σοβαρά. 


Αναμένω περισσότερα φυσικά, γιατί μετά κι από τις πρόσφατες δηλώσεις μεγάλων ονομάτων του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, είναι ξεκάθαρο πως η τωρινή Κυβέρνηση προτίθεται να φέρει την πολυπόθητη ισότητα στον γάμο και την εξίσωση των ομόφυλων ζευγαριών αναφορικά με το οικογενειακό δίκαιο γενικά. Είμαστε υπ’ ατμόν για γρήγορες λύσεις και αναγνώριση του ανθρώπινου αυτού δικαιώματος από την πλευρά της Πολιτείας. Εγώ πέτυχα τον στόχο μου, κάλεσα τον Πρωθυπουργό κύριο Μητσοτάκη να κάνει το σωστό. Κάτι μέσα μου μού λέει ότι θα το κάνει…».
Λέτε να’ χουμε γάμους και χαρές μέσα στο καλοκαίρι; Λέτε το Τζέισον-Αντιγόνη να έχει στο γάμο με τον καλό του κουμπάρο τον Μητσοτάκη και τον Μπογδάνο –που είναι και κοντός- παρανυφάκι;

Σε κάθε περίπτωση, η «εθνικοφροσύνη» ζει… μεγάλες στιγμές και οι Γραμμομάχοι τώρα… δικαιώνονται!
(ΥΓ): Μιλημένα-ξηγημένα: κάτι «ακροδεξιά» παπαγαλάκια που κυκλοφορούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ το σύνθημα «ψηφίστε Τσίπρα για να παντρεύονται οι πούστηδες», θα πρέπει να το αναθεωρήσουν σε «ψηφίστε Μητσοτάκη για να παντρεύονται οι πούστηδες»! Έτσι; 

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.