Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Οι «ευπαθείς» αμετανόητοι δολοφόνοι του μικρού Μάριου!

 

Ο βασικός κατηγορούμενος (αθίγγανος «Ρομά» στη καταγωγή) για τη δολοφονία του 11χρονου Μάριου στο Μενίδι προ σχεδόν δέκα ετών κατά τη διάρκεια σχολικής εορτής, καταδικάστηκε σε ισόβια δίχως την αναγνώριση ελαφρυντικών. Πρωτοφανής ένταση όμως σημειώθηκε στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, μετά την προαναφερόμενη απόφαση της έδρας. Σύμφωνα με τα καθεστωτικά μέσα, προκλητικοί συγγενείς και φίλοι του αλλόφυλου καταδικασθέντα επιτέθηκαν στα τηλεοπτικά συνεργεία έξω από το δικαστήριο, προκειμένου να πάρουν δηλώσεις, ρίχνοντας μάλιστα κάτω κάμερες.

Για την αποκλιμάκωση της έντασης χρειάστηκε η παρέμβαση της αστυνομίας. Το πιο χαρακτηριστικό δείγμα όμως της θρασύτητας που χαρακτηρίζει αυτή την κοινωνική μάστιγα, αποτελεί η δημοσιευμένη μαρτυρία πως κατά τη διάρκεια της επίθεσης ακούστηκε η ντροπιαστική και απάνθρωπη φράση «Τον σκοτώσαμε, καλά του κάναμε».

Η ασύδοτη δραστηριότητα των εν δυνάμει εγκληματιών, οι οποίοι επιχαίρουν για τα «κατορθώματά» τους ενώπιον γονέων και συγγενών ενός νεκρού Ελληνόπουλου, θα έπρεπε να εξοργίζει κάθε γηγενή πολίτη αυτής της χώρας, ο οποίος – πολύ κακώς – ανέχεται αυτό το σάπιο και προδοτικό πολιτικό σύστημα να «κανακεύει», να πριμοδοτεί και να προστατεύει ποικιλοτρόπως την συγκεκριμένη φυλετική ομάδα εις βάρος του εθνικού συνόλου.

Η εγκληματικότητα, οι δολοφονίες, οι ληστείες, οι κλοπές (χαλκού και πολλών άλλων αγαθών), αλλά και ο εν γένει παρασιτισμός της, αποδεικνύονται από τις επίσημες εκθέσεις της Ελληνικής Αστυνομίας: Οι συγκεκριμένοι «ευπαθείς» και «ευάλωτοι» ενώ αποτελούν μόλις το 3% του πληθυσμού στην χώρα μας, ευθύνονται για το 53% των εγκλημάτων που διαπράττονται κατά της ιδιοκτησίας και στελεχώνουν το 70% των εγχώριων εγκληματικών οργανώσεων!

ΠΗΓΗ: xrisiavgi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.