● «Τι έγινε; Είχαμε μια βλάβη. Διακοπή στην ηλεκτροδότηση. Συμβαίνει. Παντού».
● Κι ο κόσμος που περπατάει στις σήραγγες; «Πρωτόκολλα ασφαλείας. Κλασικό… Όλες οι βλάβες τις δύο πρώτες βδομάδες λειτουργίας συμβαίνουν. Κι εγώ, όταν ήμουν νεότερος κι έκανα μεταπτυχιακά στο Λονδίνο, πήγαινα στο πανεπιστήμιο με το μετρό. Κάθε δεύτερη βδομάδα είχε βλάβη».
● Μόλις διαβάσατε την απάντηση του Μάκη Βορίδη στις ερωτήσεις του Σπύρου Χαριτάτου και της Χρύσας Φώσκολου για το φιάσκο στο μετρό Θεσσαλονίκης. Από το κείμενο πολλά μπορεί να συμπεράνει κάποιος για το επίπεδο της επιχειρηματολογίας των «αρίστων» της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Όμως, αξίζει να δει και το σχετικό βίντεο.
● Εκεί θα «απολαύσει» και το μπλαζέ υφάκι, το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας έμμεσος εμπτυσμός στα πρόσωπα των φορολογουμένων.
● Αυτή πρέπει να είναι και η γενικότερη άποψη των κυβερνητικών για τους Έλληνες, που πληρώνουν από το υστέρημά τους την κακή λειτουργία του ανεκδιήγητου κράτους μας.
● Πάντως, από τον διάλογο Βορίδη – Χαριτάτου αξίζει να συγκρατήσουμε και το γεγονός ότι ο υπουργός Επικρατείας του Μητσοτάκη απέφυγε να απαντήσει στο σχόλιο του δημοσιογράφου ότι το μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε 200 εκατομμύρια περισσότερα απ’ όσα είχαν προϋπολογιστεί.
● Ούτως ή άλλως, δεν μετράνε αυτά. Δεν τα πληρώνουν οι υπουργοί από την τσέπη τους. Τα σκάνε κανονικότατα αυτοί που πληρώνουν τους μισθούς των υπουργών, του πρωθυπουργού και των golden boys, που διορίζονται στις ΔΕΚΟ και τις διευθύνσεις των υπουργείων και κρατικά ελεγχόμενων φορέων.
π
Το μετρό Θεσσαλονίκης διασύρει την κυβέρνηση Κούλη
Τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του τους διασύρουν η προχειρότητα, η προπέτεια και προτίμηση της υποταγής στις επικοινωνιακές ανάγκες, αντί της υπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος. Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι μία από τις ηχηρότερες αποδείξεις των προαναφερθέντων.
Αυτό που συνέβη το Σάββατο ήταν μεν αναμενόμενο, αλλά όχι φυσιολογικό και σε καμία περίπτωση δικαιολογημένο. Ήταν αναμενόμενο επειδή πολλοί ειδικοί είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους σχετικά με την ασφάλεια των επιβατών σε ένα μετρό που εγκαινιάστηκε άρον άρον, επειδή η κυβέρνηση βλέπει τα ποσοστά αποδοχής της από τους πολίτες να παίρνουν την κατιούσα και γύρευε αφορμή για να τα… ανεβάσει.
Το έργο, παρόλο που κόστισε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα απ’ όσο είχε αρχικά υπολογιστεί, αποδείχθηκε ότι έχει τεράστια προβλήματα και εύρυθμης λειτουργίας και ασφαλείας. Τα πρώτα δυσοίωνα μηνύματα για το μετρό Θεσσαλονίκης ήλθαν με τα προβλήματα στα εκδοτήρια εισιτηρίων. Κι ύστερα προέκυψε το περιστατικό του Σαββάτου, όταν έμεινε από… ηλεκτρικό ρεύμα ένας συρμός, οι επιβάτες παρέμειναν κλεισμένοι στα βαγόνια επί αρκετή ώρα και τελικά υποχρεώθηκαν να περπατήσουν πάνω στη ράμπα σήραγγας για να γλιτώσουν από την… τελευταία λέξη της τεχνολογίας που έφερε στην Ελλάδα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Δεν είναι ασφαλές για τους επιβάτες να περπατάνε στριμωγμένοι σε στενή ράμπα σήραγγας. Ανάμεσά τους υπάρχουν ηλικιωμένοι, ΑμεΑ και άτομα με επιβαρυμένη υγεία. Οι πιθανότητες κάποιος εξ αυτών να κινδυνεύσει δεν ήταν αμελητέες. Επιπλέον, η πανικόβλητη κυβέρνηση, για να αποσείσει τις βαρύτατες ευθύνες από πάνω της, έφτασε στο σημείο να επιστρατεύσει υπουργούς όπως ο Μάκης Βορίδης, ο οποίος είπε ότι και το μετρό του Λονδίνου (που ιδρύθηκε το 1863) παρουσιάζει βλάβες ανά δύο εβδομάδες! Η κυβερνητική «γραμμή» εξαντλείται σε γελοιότητες που παρουσιάζονται σοβαροφανώς.
Φυσικά, δεν είναι μόνο το μετρό Θεσσαλονίκης που έχει τα μαύρα του τα χάλια. Και το αττικό μετρό υπολειτουργεί, με συρμούς που σε ώρες αιχμής περνούν ανά δεκάλεπτο από τους σταθμούς. Το αποτέλεσμα είναι ασφυκτικό, επικίνδυνο και τριτοκοσμικής υφής στριμωξίδι.
Αυτή είναι η «Ελλάδα 2.0» του κ. Μητσοτάκη…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Ράγες της ντροπής! Εγκληματικό φιάσκο με το μετρό της Θεσσαλονίκης
ΠΗΓΗ: www.dimokratia.gr
O Βορίδης πουλάει τρέλα για τα ευτράπελα στο Μετρό Θεσσαλονίκης (VIDEO)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.