Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

God save the Queen!                          [Μπράβο μωρή Ελισάβετ!]

Προσωπικώς κυρία μου, τους βασιλιάδες και τα σόγια τους, τους έχω χεσμένους. Αλλά όσον αφορά την τωρινή, γηραιά βασίλισσα της Βρετανίας - ένα έχω να πω...

Μπράβο, μωρή Ελισάβετ! 

Μάλιστα κυρία μου. Μπράβο και πάλι μπράβο!

Αν φυσικά πράγματι έπραξε αυτό, για το οποίο έχουνε πέσει απάνω της τα λυγκόρνια της πλανητικής πανεξουσίας και την κατηγορούν λυσσωδώς για ρατσίστρια, φασίστρια, ακροδεξιά και έτσι...

Τι έπραξε η βασίλισσα της Βρετανίας; 

Μα πολύ απλά... Ξηγήθηκε αλμυρό φυστίκι στη γνωστή μιγάδα νύφη της, που φόρτωσε στο Μπάκιγχαμ ο κοκκινοτρίχης πρίγκιψ Χάρυ [ναι, αυτό το γαλαζοαίματο παρτσακλό] και της είπε ορθά-κοφτά ότι το πιθανότατα μελαμψό [να μην πούμε και μαύρο] παιδί της, θα αποκλειστεί από τη σειρά διαδοχής του θρόνου της Αγγλίας!

Γιατί;

Διότι κυρία μου, δεν μπορεί ένας διάδοχος των Τυδώρ ή ένας κληρονόμος του Σαίξπηρ ή ένας ομοεθνής του Μάρλοου, του Κίπλινγκ, του Κητς, του Λόρδου Μπάυρον, του Όσκαρ Ουάιλντ ή των αδελφών Μπροντέ, να είναι μαύρος ή ντεμί μαύρος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.