Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δημοκρατία, ξόδεψαν, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας των πρόσφατων ευρωεκλογών (και συγκεκριμένα από τις 15 Μαΐου έως τις 8 Ιουνίου) περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram από ότι ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς, το κόμμα του (SPD), ο Ισπανός πρωθυπουργός, Πέδρο Σάντσεθ, και το κόμμα του (PSOE), μαζί!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.